hoeveel kw. heb ik nodig voor een partytent van 5x8 meter te verwarmen met een elektrische kachel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2K

Antwoorden (2)

ik zou aan een van de lange wanden 4 elektrische terrasheaters plaatsen, alle instelbaar op 1 tot 2kW.
dan blijft een deel iets frisser, maar een ander deel is warmer en kan iedereen zich toch een goed plaatsje zoeken.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op de twee 2kW heaters 4kW kunnen verbruiken, dat is net te veel voor één groep.
Elke heater moet dus op een aparte groep. Veel verlengsnoeren dus.
Is denk ik ook afhankelijk van de buitentemperatuur. Gas verwarmd veel sneller dan elektrisch en is goedkoper, 1x in midden van de tent is dan toereikend lijkt mij. Elektrisch tenminste 2 maar liever vier. Verder kan veel feesten met veel bezoekers het geheel al warm houden. Dan is ernog alcohol zodat je geen kou voelt. Een goed feest kan dus zonder verwarming in deze tijd, waar een slecht feest nog niet met 4 kachels warm te houden is.